tisdag 26 april 2011

Gnägg

Idag måste jag få egentid. Seriöst. ...

Idag fyller även lillen 1 månad. Sjukt. Han skulle legat kvar i kistan i ca 2.5-3 veckor till. DEN sprattlande oungen i MIN mage. Han hade sparkat sönder mig... hu. Undrar om alla prematura sprattlar så mycket som han? Han verkar tro att han är ett djur av något slag, ligger och bräker och viftar med sina lemmar.
I söndags var vi bjudna på lite grillkväll hos Ola och Helena och passade på att använda babymonitorn vi fått låna av Pierres kusin. Vi sitter och pratar i godan ro när vi plötsligt avbryts av ett klick och ett: "Mähähähähä". Alla bara: Whut?? Är cirkusen i stan?? Nädå, bara vår son. Eh. Mange trodde dessutom att det var något slags skämtljud som någon hade som ringsignal på mobilen. Haha.

...

Nu har jag minsann tagit en stressrunda på stan. Och det, DET var gött kan ni tro. Två par fattiga skor och ja, någon slags tunn kofta x2 på H&M inhandlades. Inget snyggt direkt men ack så praktiskt.

Lyckades även filma lite gnägg precis ... hehe.

4 kommentarer:

  1. Hahahahahaha! Tack för det skrattet mitt i min dödsångestframkallande hemtentastress :-)

    SvaraRadera
  2. Åh hahaha, SÖTASTE gnägget i stan!

    SvaraRadera
  3. Ja gud vilka små söta gnägg han fick fram :) Såå söt liten räka.

    Eva

    SvaraRadera
  4. vilken liten "ljuvling", grattis till er söta pojke. Kram Malin (malina72 i marsgruppen)

    SvaraRadera