måndag 11 april 2011

Nu jävlar ...

drar vi hem! :-D

6 kommentarer:

  1. Sådärja... Lycka till med hemresan. Kram

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!!!! :)
    Jag såg er idag på KK. Skulle precis säga "nämen, hej!! Hejdade mig i sista sekund... Jag vet ju vem ni e, men ni har ju ingen aning om vem jag e... hahaha. I alla fall, stort grattis till hemgången :)

    SvaraRadera
  3. Tack ska ni ha! Känns underbart att sitta i sin egen soffa, ha en egen toalett och kunna sova i sin egen säng.

    L: Nämen! Haha, tack, vad roligt, du skulle ju sagt hej! Vi hade väl iofs noll koll idag. Man träffar sjuhundra barnmorskor och hälsar hit och dit så tyvärr har jag inget minne av att ha sett dig (kanske inte så konstigt med tanke på att jag inte vet hur du ser ut, men ändå). Var det när vi lastade in allt i bilen eller? :-)

    SvaraRadera
  4. Hej igen :)
    SÅg er vid hissarna.. jag var på väg upp till våning 3 till tant doktorn :). Ni såg sååå härligt glada ut så mina tankar var... NU ska dom hem äntligen :)
    Ja jag skulle sagt hej.. hmm.. jaja.. kanske ses en annan gång med vagnarna :)
    Hoppas verkligen du har en helt underbar kväll med din sötnos. Stora kramar till dig o din fina familj!

    SvaraRadera