torsdag 14 april 2011

Present

Givetvis hann jag virka ännu en skallra när vi satt fast på neo. Ganska roligt det där, i princip alla som tittade i "vagnen" kommenterade skallran jag virkat till lillen och det slutade med att tre av sköterskorna beställde hem samma amigurumibok som jag fick av Pierre i julklapp, haha. Blev värsta virkhetsen där ett tag.

Nåväl, en skallra till barnmorskan Agneta som förlöste oungen fick det bli. Stackaren vars sykunskaper jag ifrågasatte. Hon var verkligen gudasnäll och kom in och kramade om mig dagen efter på neonatal. Tyvärr jobbade hon inte när vi lämnade över den till förlossningen, men hennes kollega skulle lägga den i hennes fack. Hoppas hon blir glad :-)

2 kommentarer:

  1. De är verkligen så himla fina! Får man beställa en eller?

    SvaraRadera
  2. Du, jag ska finurla på saken lite. Tiden verkar oerhört knapp sedan man fick in oungen i huset. Men om/när jag börjar få in lite rutiner är det inte omöjligt :-)

    SvaraRadera