måndag 2 maj 2011

Happy day!

Idag är en bra dag. Hemvården har precis varit här och konstaterat att Wilmer har gått upp till 2470 g! Han har alltså ökat 130 g sedan i torsdags. Ersättningen på nätterna har gett resultat, så jefla gött. Imorgon blir vi även utskrivna!!
Som vanligt (tack vare min realist-pessimistiska läggning) kan jag dock inte riktigt ta ut något i förskott och känner mig inte riiiktigt så glad som jag borde. Men det kommer nog.
Ska iaf bli roligt att besöka neonatal igen (nu när man inte måste stanna) och kanske träffa på några bekanta ansikten.
OH, har förresten glömt att berätta att våra rumsgrannar (som fick skallran) blev utskrivna i påskhelgen!! SÅ glad jag blev, herregud vad skönt (och läskigt) det måste vara att äntligen få komma hem efter att ha varit inskrivna sedan den 5:e januari. Jag som gnällde om våra 2.5 veckor. Underbart!

Nu ska vi gå ut och fira med att äta köbelunch. Det ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar