fredag 26 augusti 2011

Fem månader!

Idag blir W fem månader minsann och idag är det även sjukstuga - igen. Vaccineringen gick inte riktigt lika bra som sist, 38.8 vaknade en liten förvirrad och väldigt ledsen son med. Jag tryckte i honom Alvedon efter matningen. Sen fick han faktiskt ligga och sova (för första gången ever) mellan mig och P. Jag matade honom 6.30 och vaknade 9 av att P gick till jobbet. Med en liten glad W bredvid. Mysigt.
I vanliga fall sover han alltid i sin egen säng på sitt eget rum. Det har han gjort i 3 månader nu. Och det är grymt.


Trots febern har han ändå varit ok. Inga psykbryt på hela dagen utan mer ynkligt smågnäll och krokodiltårar. Och en del glada miner också förstås.



Tugga på allt måste man tydligen även när man är sjuk...



Han fick även lite stuff igår från oss. Allt från Åhléns. Samt två söta H&M-koftor från Camilla, precis sådana jag tänkte köpa så det var helt perfekt :-)

Nu har Camilla och Lotta tagit ut honom på en tur och jag får lite välförtjänt ensamtid. Sjukt skönt. Imorgon väntar 30-årsfest x 3, Carro, IP och Malle firar tillsammans. Och min hals har svullnat upp igen. Kanon! Nu ska det vilas i form ... tjipp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar