måndag 19 september 2011

Bah

Har inte så mycket att komma med. Precis när penicillinkuren tar slut tar megaförkylningen vid. Gick på en timme idag. Helt igenmurad och nyser var femte minut. Kul.

Vi släpade oss iaf till öppna förskolan (där vi anlände mitt i sångstunden och W sov åtminstone de första 45 minuterna ute i vagnen medan jag drack kaffe) och käkade mysig lunch på Entré efter det. Sen gick jag hem och sen blev jag tydligen megaförkyld. Jag blir T.R.Ö.T.T.

Barnet höll förstås låg och lugn profil as always och tog enorm hänsyn till att morsan vart sjuk. EEEEller inte.




Kolla, han har fått frisyr! Ser nästan ut som en liten tupé, hehe.



Snyt-time, hej.

5 kommentarer:

  1. Wow han kan stå så duktig och stark!

    SvaraRadera
  2. Det känns som han växt från bara igår ju :)) tiden går fort...
    Måste ses snart för igår blev det inget gos för min del:( jag var mest stressad ....Neda

    SvaraRadera
  3. Himla söt body! Var har du köpt den?

    SvaraRadera
  4. K: Ja med en del hjälp ska tilläggas. Men han klamrar sig fast och står så ett bra tag om man placerar honom där .-)

    N: Eller hur? P påstår att han förändrats varje kväll när han kommit hem från jobbet, hehe. Klart vi ska ses snart, får styra upp ngt när vi kommit hem igen :-)

    L: Den är inhandlad på H&M:s sommarrea, tyvärr :-/

    SvaraRadera
  5. Attans! Ja dom har jag inte alls sett här på H&M så det var väl ödet! :/

    SvaraRadera