torsdag 22 september 2011

Dagens

W såg ut så här.

På andra bilden skulle man kunna tro att jag höll sångstund men det gjorde jag faktiskt inte. Han stilar bara. Typ.
Byxor och scarf  från Åhléns och body från KappAhl.
KappAhl har nog de finaste babysortimentet för tillfället måste jag säga.

Vi testade att åka tåg för första gången idag. Eller jag har ju åkt förr. Det gick bra. Jag körde bara över en snubbes fot och krockade lite med en surfingbräda. Men helt ärligt kan man ju dra in sin fot om någon ska förbi en smal passage med barnvagn och surfingbrädan - ja den vart helt enkelt bara ivägen.
Vi åkte till Lund och mötte upp mamma som passade W medan jag gjorde några ärenden. Världens bästa mamma som alltid bjuder på mat och ALLTID ska insistera på att betala mina saker när vi kommer fram till kassan. Fastän jag är 30. TACK!

1 kommentar:

  1. Hör och häpna..vi har likadana bodys till våra små dräggelpellar! ;) Men var har du hittat den röda dräggellappen? Vill också ha!

    SvaraRadera