måndag 12 september 2011

Rövmög

Vi var ju, såklart, tvungna att gå till öppna förskolan annars hade ju stackarn blivit helt förstörd. Det var riktigt mysigt - lite tanter som visade runt, kaffe och kakor för en liten slant, sångstund och en massa mammor och barn inte minst. Känns som det där barnet behöver träffa lite kids så att han inte blir alldeles för mammig. Särskilt den här veckan när P jobbar borta till fredag. Han skötte sig helt ok tycker jag. Ett mindre raseriutbrott när tröttheten tog över men överlag en lyckad Wilmerdag.


Wilmers favve-leksak väckte lite uppmärksamhet på förskolan. Wilmer har ju haft turen att få låna den från sina kusiner. Han hatälskar den. Den är väldigt intressant men samtidigt kan man bli sjukt irriterad på den ... tydligen. Och ibland kan den alltså även funka som substitut till nappen ...

Jag har iaf kollat på nätet och hittat den här för er som är intresserade.

Som på beställning dog ju givetvis min iPhone ikväll också. Bara dog. Utan att vara urladdad. Just som jag vunnit med 200 poäng över Pierre i Wordfeud. För jefligt. Nej, men seriöst känns det ju inte direkt skitbra att vara ensam med W utan telefon. Får lämna in den imorgon om den inte mirakulöst återupplivas innan dess. Rövmög. Hej.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte bestämt att jag kände igen dig! =)
    Vad tyckte du om Babycafét?

    SvaraRadera
  2. Hehe, ja tyvärr är jag sällsynt ansiktsblind så jag kan fan inte placera dig helt 100, trots studerande av din blogg. Katastrofkass. I know. Men så var det ju också rätt mkt folk. Vi pratade va? Usch vad pinsamt.
    Jaja, jo det var riktigt mysigt så dit går vi igen :-) Ska ni dit på måndag igen?

    SvaraRadera