fredag 21 oktober 2011

Bitter

Fan i helvetes jävla skit vad ont det gör. Var hos kiropraktorn i morse och tydligen är det rejäl nackspärr. Hon klämde, tryckte och punktmarkerade med någon manick som skickade ut stötvågor för att få det att lossna. När hon var färdig var jag också färdig. Kallavettades och mådde skitilla. Fick lägga mig ner på britsen. Enligt henne behöver jag gå typ 8 ggr eftersom det sitter så pass hårt och jag är så pass spänd. Fantastiskt kul att alla planer stryks nu då, blir antagligen inget bad för mig imorgon, inget museum heller och förmodligen ingen hotellövernattning på tisdag heller. Nattsvart. Det jobbigaste är såklart att inte kunna ta hand om W, det är fan skitjobbigt. P har varit hemma idag men sen kan han liksom inte stanna hemma fler dagar och den där kvinnan menar alltså att det tar 8 ggr à 350:-. Så med andra ord kan ni glömma några julklappar folks. Eller så får jag önska mig kiropraktorbesök i julklapp. Skitkul. Verkligen. Som löken på laxen verkar W få skitont i magen av välling och gallskriker typ var 30:e min. Riktig fredagsfeeling med andra ord. Skjut. Mig. Nu.

Hej


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Gud så jobbigt! Har haft en riktig skitdag jag med, kommer till det snart. Angående W så kan det vara om ni har ökat vällingdosen för snabbt? Man ska liksom långsamt trappa upp. Tror jag kom upp i hälften välling på typ en vecka. Skulle det ändå inte funka så finns alltid majsvälling! Min skitdag då..jooo masade mig till tandläkaren för första gången på tio år eftersom jag bet sönder tanden för några dagar sen. Avskyr tandläkare och att man är urfattig som student har ju inte ökat chanserna att jag skulle ta tag i det direkt. Det jag måste skita fram är hela 9838 kr! Det du!! Blir inge julklappar eller födelsedagspresenter här- Typ. Sen behöver jag förmodligen rotfylla två tänder som sitter längst in också. Och eventuellt dra ut visdomständer. KUL! Verkligen supergoa saker att göra. Sen var det såklart lite små hål osv med dådå men det känns ju knappast lika illa som ROTFYLLNING eller dra ut visdomständer. Jag avskyr tandläkare.

    SvaraRadera
  2. Åh, stackare!!! Du får skicka hit W på onsdag!!! ett barn mer eller mindre gör ju ingen skillnad (hehe???), då är jag ledig! Kram Syrran

    SvaraRadera
  3. Vet inte om du brukar gå till kiropraktor men jag gör de ganska ofta ibland fler gånger i månaden speciellt nu efter en graviditet o ja fick nackspärr här för nån månad sen, den va säkert inte lika rejäl som din men jag behöver bara gå 2 grr sen va de fixat han knäckte till nacken o sen masserade ut spänningarna o sen va de klart. Har aldrig hört talas om någon maskin eller så och jag tycker 8 gånger låter helt otroligt mycket. Har haft problem med nacke i flera flera år o har aldrig behövt gå mer än 2 gånger så är det fixat. Så jag hade nog kollat efter en annan kiropraktor om jag var du ja menar man är inte direkt rik när man e mammaledig. Hoppas verkligen du blir bättre snarast!

    SvaraRadera
  4. Hoppas du måt bättre snart ! Stackare. Jag vet hur det känns. Även om min smärta inte sitter i nacken. :(:( Krya på dig. kram

    SvaraRadera