måndag 17 oktober 2011

Den omtalade steken, droger och annat

Goddagens. Jag är tillbaka (tyvärr). Dock med det fiffiga tillägget nackspärr. Kan typ inte röra mitt huvud utan att skrika rakt ut. Det är kul. Verkligen. Men skit i det nu. Eftersom det inte känns skitbekvämt att glo ner på skärmen så blir det ett kort inlägg med desto fler bilder.

Kvällens highlight var definitivt när vi upptäckte den gamle avdankade Oasis-medlemmen Liam Gallagher och hans band i hotellbaren. Ett fenomen som tydligen gjorde vissa i sällskapet mer än lovligt uppspelta. Någon gång under spektaklet hördes IP bekänna (skryta?) fram följande öppenhjärtliga fras till Liam Gallagher: "- I once won a competition in EL(uttalas som bokstaven L)-guitar". Den ni! Det sjuka är att det är så fruktansvärt typiskt att något liknande händer när vi är ute på turné (passande beskrivning ha?)
Nåväl, tydligen hade resten av bandet (Beady eye) blivit uppbjudna på efterfest till IP och Saras rum där de enbart stannat en kort stund för att sedan bege sig på jakt efter droger (enligt Majsans utsago under frukosten. DROGER, hahahahahahaha, har jag inte hört sedan högstadiet) och en dildo (???? enligt IP). Dock kom de ganska snart tillbaka till rummet igen utan varken dildo eller DROGER eftersom de glömt sin iPad som alltså Sara och IP (i sitt fylledelirium) hann BRÅKA om vem som skulle få. Jag tror IP vann diskussionen genom argumentet att hon faktiskt pratat MEST med basisten och således förtjänade eventuellt kvarglömt hittegods. Jag beklagar verkligen förlusten brudar; varken iPad, DROGER eller dildo, bummer!
IP vann nog för övrigt kvällens snackis genom att halsa vin i hissen på väg till restaurangen och således entra kvällens middag astoppad. P.g.a. det något frikostiga alkoholintaget lyckades även IP beställa in en gigantisk stek då hon tvekade något för länge vid beställningen. En DEL asgarv gick av stapeln då biffen kom in medan damen ifråga var på damrummet, hehe.

All and all en FAB afton med bästa tjejerna! Detta gör vi LÄTT till en tradition.















IP didn´t take the easy way out ur taxin, i vilken hon förövrigt använde sig frikostigt av sin påhittade danska. Yez.




Den omtalade steken




3 kommentarer:

  1. Underbart!!!! Varför gör man inte tjejresor mer ofta? Kanske för att man är sliten ett halvår efter dem... ;-)

    SvaraRadera
  2. Stopp och belägg...
    Dildon hade jag inget att göra med!
    Sen anledningen till att IPaden skulle komma i mina ägor är för att jag hittade den ju..
    J kom hem igår och sa att han hört på jobb att jag inte kan säga el gitarr på engelska (skitsnack tänkte jag) och gick in på din blogg. Sen läser jag om "the elguitar" och började minnas. Autch... Men då missade du min nästa mening till Gem. Typ... "And then I won a LP-skiva"... haha.. Klockrent..

    SvaraRadera
  3. Hahahahaha! IP du förlängde precis mitt liv med MÅNGA år! Hahahahhaaaaa!
    /Soffans syrra

    SvaraRadera