söndag 15 januari 2012

Tydligen

Jaha, jag fick tydligen inte ha kvar inlägget jag skrev precis. Enligt Pierre hade jag skrivit att han sagt att jag var tjock och ful. Det gjorde jag inte. Jag skrev ordagrannt vad han sa (en kommentar som yttrades vid helt fel tidpunkt) och la lite skämtsamt till min egen slutsats som avslutning. Men det kan tydligen kvitta. Att våga lita på att ni är individer och själv kan bedöma texten är uteslutet. Jag, personligen, skulle tro att de flesta män hade ryckt på axlarna och sagt "äh, det var väl inget" och de flesta kvinnor hållt med om att det var klumpigt men samtidigt konstaterat att "de fattar inte sånt". Eller så hade ni tyckt att Pierre var dum i huvudet som sa att jag var tjock och ful. (Vilket han inte gjorde och jag heller inte skrev att han gjorde.)

Skön söndagstämning överlag här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar