torsdag 19 januari 2012

YEZ!

Äntligen har tragglandet gett resultat ... eller ja, iaf typ 75% av gångerna man frågar. Fan, känns som ALLT har lossnat den här veckan. Tror tandvärken tog sjukt mycket fokus och gjorde att han inte kunde koncentrera sig innan. Ännu en kick as-dag. Jag suger åt mig som en svamp. Glad-Wilmer is tha shit.


(Eeeh, detta är dessutom försök nr två eftersom första klippet även innehåller ett vääääldigt skånskt och larvigt "Jaaaaaaaaoouu!!! Dooouktig!!" Fan man låter ju som ett retard.)

2 kommentarer:

  1. Så sött!! Fan vi måste också börja fråga Ludde var saker är. Har typ förutsatt att han inte fattar nåt och inte ens tänkt tanken att fråga var saker är. :P

    Detta kommer låta väldigt blåst men oj vad du låter skånsk! Hade typ tänkt att du pratade stockholmska och ehhh bodde i skåne! haha

    SvaraRadera
  2. Haha, eftersom jag själv, som hör min röst varje dag, var chockad över min skånskhet kan jag knappast klandra dig ;)
    Ja, testa vet jag. Det funkade väldigt snabbt när vi väl började. Precis som du tog vi för givet att det inte var lönt först :)

    SvaraRadera