lördag 4 februari 2012

Husfriden

är räddad för stunden!! Gjorde världens kap på Lekomera vid Södertull när vi cruisade efter ettårspresent till Wilmer. Som ett tecken från ovan hittade vi en ickefungerande (dvs. inget ljud på fanskapet) iPhone i plast för 15:-!!! Glädjen visste inga gränser (hos mig) och jag roffade glatt åt mig plastamöget. Väl hemma befästes succén med en överlycklig son som äntligen fick tugga och banka loss med en itelefon.


-Heeej!


-Halloj!? Hallååååå??? För jefla dålig täckning asså ...


-Hööör duuu meeeej nu???


-Jiiiiiez, vi bor i en jävla bunker!! *frustrerad*


-Nä, nu lägger jag på, adjö!

3 kommentarer:

  1. Åhhh en sån där BEHÖVER verkligen Ludde! Har letat överallt utan att hitta nån! :(

    SvaraRadera
  2. Var och rekade efter en till Ludde idag men hittade ingen :-(

    Dock köpte vi en mobiltelefon modell äldre i plast utan ljud också, skulle det kunna vara något?

    SvaraRadera
  3. Så snäll du är! :) Det skulle alla gånger kunna vara nåt! Skicka bild till min mail. (lina.fagerlund@gmail.com) Skulle kunna göra vad som helst för att få ha min mobil ifred! Ungen sög så mkt på den för några dagar sen att det tydligen tjöt när jag pratade med folk. Kul! Som tur var gick det över när slemmet torkade. ;)

    SvaraRadera