lördag 18 februari 2012

Straight

Medan vissa kollar Melodifestival står andra på cross trainern ... efter pizza och godis ... men ÄNDÅ. Tror det är mitt allra bästa träningstips; det är aldrig för sent att träna. Det gäller att bara göra det oavsett dagsform, tid på dygnet, väder etc. Just do it. Kläm in träningspass lite överallt. ALLT är ju faktiskt bättre än inget. Faan vad jag låter sund då. Det är jag inte. Men jag är iaf inte lat. Längre.
Typ. Hehe.

Hoppas ni är nöjda med Mr. Orange. Gardell twittrade om att något går sönder inom honom när Ranelid rappar om säd och att han upphört vara homosexuell. Det var skoj. I övrigt orkar jag inte ens ha en åsikt. Hoppas ni har en riktigt fin helg men berätta helst inte om den för mig ;)



Innan magsjukan tog ett ordentligt grepp var det nemas problemas att vara klåfingrig ändå. Nu är det dock bara gråt och snyftande för hela slanten :(


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar