måndag 27 februari 2012

Yick

Ursäkta dålig uppdatering. Råkade på en släng av vinterkräksjukan också, why not liksom? Då började jag faktiskt lipa, dels pga av spyorna och den djävulska muskelvärken men även pga att jag är SÅ trött på detta nu. Dock mår jag betydligt bättre idag, det enda positiva med vinterkräksjukan - den går över snabbt!
Var på kalas hos syrran i fredags utan problem, mådde även bra hemma hos Ola och Helena, där vi åt middag i lördags. Sen vaknade jag halv fem av att jag  mådde ... funky. Sen vart det kört. Tydligen hade även Alfred, Hugo, Tobbe, Jennifer, mamma och pappa också insjuknat. Helt sinnes!

Pallar inte skriva mer än så - lite trött och ska försöka städa ut sjukan härifrån nu. P är iväg med W en runda på stan så lika bra att passa på. Akut tvättid i eftermiddag också - skoj! Nej, dagarna då man kunde ligga och tycka synd om sig själv och bli ompysslad är sannerligen över ... Välkommen till vuxenvärlden Sofie!

1 kommentar:

  1. Men ALLVAR vilken jävla oflyt ni har!!! Nej, nu får det fan vända. Hej vår och friska familj!

    SvaraRadera