onsdag 21 mars 2012

Today

Idag släpade vi oss ut. S.L.Ä.P.A.D.E. Tänkte jag skulle få pojkvaskern att sova gott medan jag tryckte frulle på Espresso nere i hamnen. Jodå.


AH vad skönt att äta själv!! Eller ... varför ligger där en napp ...?

Nej men GUD vad trevligt att jag slapp äta ensam.

KLART du ska ha halva min frukost, minifarbrorn, konstigt vore väl annat?
 Vi fick utrymma efter exakt åtta minuter eftersom minifarbrorn fick en smärre panikattack när han (ve och fasa!) inte fick lov att äta gamla smulor under diverse bord.

Dagens turistbild.

Kalasbody inhandlades för någon dag sedan. Tjusigt värre.

På torget inhandlades även fem påskliljor för omplantering på balkongen.
100:- glädje

Omplantering genomförd. Energi noll. Lunch? Ja tack. Hej.

1 kommentar:

  1. Ok, nu kommer en... TANTFRÅGA. Japp. Jag har också köpt påskliljor som jag nu har på ballen. Men, när de sticker iväg på höjden så faller alla blad åt sidan och det ser mest ut som en Taikon-balkong och jag skäms! Hellooo, jag bor liksom på Östermaaaaaalm (eh... ). Vet att man inte ska vattna lökarna så mycket, utan mest låta de stå ute. Men mina drar iväg fort som faen - nu har jag klippt dem så de ser ut som... klippt gräslök! Hjälp!

    SvaraRadera