måndag 21 mars 2011

Come on

Ok, så det finns alltså TRE intressanter angående tävlingen. Nog för att jag tycker att ni är värdiga vinnare alla tre men ... LITE fler får nog anmäla sitt intresse först.

Man kan ju faktiskt ge bort den till någon snäll ounge eller blivande föräldrar om man nu själv inte har en bulle i micron. Ojojojoj så påppis Fetni kommer att bli då. Jodå. Bara hallå liksom, här får ni en skallra bara för att. Det finns ju dock risk för att ni får passa barnet i tid och otid och blir faddrar och GUD vet allt efter ett så fint tecken på barnakärlek. Asså, bara så ni vet.

Ja, jag har rätt tråkigt.

Kom igen nurå. Sist jag hade tävling på bloggen vann Pjäran minsann. Och jag tror inte att han ångrar sig :-)






4 kommentarer:

  1. Nu har jag nog missat något.. men självklart vill jag oxå vara med o tävla om en sån söt sak! :) Vad ska göras?

    SvaraRadera
  2. OK,nu anmäler jag mig till tävlingen.Bra att ha en så fin skallra till framtida mysstunder med lillkillen. Hoppas på vinst,trots att jag oftast har otur i spel.Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Jag vill ju också vara med, dock har jag ingen bulle och du är den enda micron jag känner just nu. Men de är sååå...fina!! :D Sen har jag har en lite, lite rolig grej till dig, pjärra och lillkillen!! Jag tycker att det är roligt iaf :D hehe massa puss

    SvaraRadera