fredag 18 mars 2011

Tävling?

Jag sitter här och funderar lite. Skulle man kanske ha en tävling på bloggen? En tävling där man kan vinna en virkad skallra som jag gjort kanske? Skulle det kunna vara något?

Tre av figurerna som finns i räkans mobil. Har gjort fem totalt. Bara en kvar nu :-)



Här är de skallror jag virkat hitintills. Den längst ner var den första som Nellie fick, den uppe till höger gav jag till en arbetskamrat som nyligen fick en son och den senaste, den till vänster, ska räkan få.

4 kommentarer:

  1. Klart du ska ha en tävling! Jag är sååå PÅ!!!!

    SvaraRadera
  2. Kul med tävling! Jag vill gärna vinna en skallra till min larv :)

    SvaraRadera
  3. Jag vill vinna!
    Med den enkla anledningen att jag inte har något barn, eller är gravid. Så jag behöver något att jollra med. Det bästa är ju att den är hemmagjord!

    SvaraRadera