tisdag 22 mars 2011

Kris?

Idag känner man fanimej nästan att det är riktig vår. Underbart och liiite skrämmande på samma gång. Tror jag har kommit in i lite trotskänslor de senaste dagarna. Vill ut och festa, dricka drinkar och åka iväg på partyresa (bara det faktum att jag benämner något som "partyresa" borde omedelbart utesluta mina chanser). Vill ha skyhöga klackar och megakorta klänningar. Skulle iofs kunna vara 30-års kris också. 
Tar jag på mig en vanlig klänning nu så blir den iofs megakort. Och går jag på en för hög trottoar blir jag lite yr, typ samma som att vara full på höga klackar. Så ser ni någon ragla fram på trottoaren i för liten "tröja" idag så vet ni vem det är...






Jag saknar mina ben. Och midjan. Och allt.
*snyft*
 

1 kommentar:

  1. Lugn älskling, snart har du de där fina benen och midjan igen. Dessutom så är du jättefin nu också. Världens finaste. Puss

    SvaraRadera