lördag 19 mars 2011

V. 33




Knappt stelt poserande...
V.33 dårå. Oungen är ca 42 cm i totallängd och väger närmare 2,2 kg. Jag själv dårå har snabbt avancerat till + 8.5 kg vilket inte känns jättekul till mina 163 cm (nope - tyvärr ingen längdökning för min del) över havet. Tycker gott att det kan sakta ner lite nu. Har ju läst att folk tappar aptiten sådär efter v.34, inte kan äta lika mycket och kilona avstannar. Med tanke på min aptit just nu känns det hela dock VÄLDIGT osannolikt i mitt fall.

Skrattade lite när jag mindes tillbaka till min låg/mellanstadietid då jag ofta gick runt och SKRÖT om att jag LÄTT hade kunnat käka ett Big Mac Co plus en semla. Jag var väldigt liten och tynn på den tiden ska tilläggas. Idag kan jag dock stå för mina ord. Och blev lite extra glad när en trevlig tös kom och gav mig en rabattkupong på ett McDonalds meal på torget idag. Man tackar!

Appropå det - är det inte lunchdags nu? Kurrandet i magen och den trevande foten i revbenen says yes. Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar