tisdag 19 april 2011

Bevingade ord ...

Btw ... så hann oungen både kissa och skita ner (med sin specialare; spray tan-bajset) sin morsa vid hemvårdsbesöket. Jag hann ha på mig tröjan i 15 min skulle jag tippa. Nakenvägningar är fan ett riktigt vågspel... finns det sådanadär rumpkorkar mån´tro?

Nästa gång ska fan Pierre få bära honom till vågen. Det är ett skitigt jobb men någon måste göra det.

Hahaha, Pierre sa förresten något hysteriskt roligt när vi pratade med några vänner för några dagar sedan. Vi talade om förlossningen och Pierre kläcker, totalt omedvetet, ur sig; "Nä men det gick väl ganska smärtfritt" angående hela upplevelsen. EH? Blicken han fick av mig skojar man inte bort. Fast jag kunde ju inte låta bli att garva också. Snacka om att välja sina ord väl - NOT. Men jag älskar dig ändå ;-)

Nu sitter vi och tar ett glas vitt vin och firar vårfint väder och en lite tjuckare ounge. Flott ska det va´ :-)

(Rättelse: Vi pratade med Pierres familj, inte några vänner. Jag är trött, senil och farligt nära 30. Inte lätt.)

2 kommentarer:

  1. Det finns analpropp men den är nog förstor till W lilla stjärt. Prova tampong stl XS... hehe... ;-)
    Nä detta är väl en av baksidorna av "livet som mamma"..
    Kiss IP

    SvaraRadera
  2. Haha, otippat att få en sådan kommentar från just dig ;-) BAKsida var det ja ... hehe. Puss

    SvaraRadera