lördag 14 maj 2011

Bakdatering

Goddagens, precis som alla andra som använder sig av Blogger har jag varit "utelåst" från bloggen några dagar. Särskilt irriterande kändes det i torsdags eftersom jag kände för att skriva av mig lite kring det faktum att det var min beräknade förlossningsdag. Ett datum man ältat i nära nio månader. Det var en späckad dag (som vanligt) BVC-besök, Wilmer-inspektionsbesök och sedan firande av svärmor Lottas födelsedag. Det var inte förrän jag satte mig ner på kvällen och skrev en FB-status om att det var just den där dagen W var beräknad att komma som jag hann kännas vid det. Så fort jag började skriva kom tårarna. Bara sådär. Utan förvarning. Antar att det där datumet betydde rätt mycket ändå, bara att det satt väldigt långt inne. NU är jag verkligen mamma i hjärtat också.

På BVC vägdes och (på morsans begäran pga av datumet) mättes Wilmer. 2895 g och 50 cm blev resultatet. Viktkurvan är numera inom spannet, hattmåttet över kurvan och längden mitt på kurvan. Gött. Nu ska jag hålla lördag :-) Hej.

Hungrig badounge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar