måndag 16 maj 2011

Önskningar

Har jag inte många av. Inga alls faktiskt, till min sambos stora besvikelse. Det är ju nämligen så att detta sledna stycke fyller 30 år (inte "jordsnurr" som ju i själva verket betyder dygn, även om det hade varit fränt att skriva. Men nu skrev jag ju "fränt" istället. Fränt.) på söndag.

Istället för att krysta fram några halvtaskiga önskningar bara för att, listar jag istället saker som är viktiga i mitt liv just nu:

1) Kaffe
2) Sömn
3) Motion/Gå ner i vikt
4) Struktur
5) Harmoni
6) Att vara snögg

Thats it. W och P behöver väl knappast nämnas. Där fick ni lite att gå på iaf.

Idag är vår första dag ensamma, W och jag. Pjäran började jobba idag. Således har jag hållt nattvak. Således är jag inte pigg. Således ska jag fortsätta vila nu.


Frän kille på kusin Hugos ettårskalas igår.
Bild från syrrans blogg.

1 kommentar:

  1. jag kopierar din önskelista o ger till Jimpa :)!!! Ha en underbar dag med ditt lila hjärta! så ses vi förhoppningsvis på torsdag afton o grillar lita kött och såklart tar en kopp JAVA!! PUSSAR

    SvaraRadera