torsdag 19 maj 2011

Oroväckande?

I söndags när vi var på kalas hos syrran för att fira Hugo stötte jag på lite oroväckande fakta när jag bläddrade i hennes fotoalbum.

Oroväckande fakta 1:

Jag var ful när jag var bebis (och tack, jag besparar mig gärna från kommentarer så som; Vadå SOM BEBIS? Hehe)!!! Det hade jag heelt förträngt.


Det kan ju OMÖJLIGT vara jag ;-)

Oroväckande fakta 2:

Wilmer är misstänkt lik SYRRAN när hon var bääbis.



Ung farsa med Wilmer-kopia


Wilmer eller syrran??

(Dock är jag gaaanska säker på att det var JAG som klämde ut honom för snart 8 veckor sedan och inte syrran.)

Oroväckande fakta 3:

Mamma kunde både amma och se snygg ut - samtidigt!


Ok, den sista var mest på skämt. Inte för att hon inte är snygg eller inte ammar utan snarare för att det inte är oroväckande.

Ja, det var typ det jag hade att komma med. Mm. Jomensåatte... Jodå. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar