fredag 22 juli 2011

Deal

Jag köpte förresten cross trainern, 900:- blev det tack vare en prutande sambo. Som dessutom deklarerade att jag fick den av honom efteråt :-) Dock lade jag till dealen att jag skulle gå ner 3 kg till Greklandresan i slutet av september, annars betalar jag den själv. än så länge har det blivit 20 min igår och 20 min idag, jag hade gärna hunnit med mer men en viss W har tagit en HEL del tid och energi de senaste dagarna. Nåja, 400 kalorier mindre är ju trots allt 400 kalorier mindre. Jag har även varit halvflitig med armhävningarna. 50 om dagen i två veckor iaf. Sen blev det uppehåll men nu kör jag på igen.

Kommer gå skitbra det här. LÄNGTAR tills det gått några månader till och jag kan börja jogga. Känns fortfarande obekvämt, sjukt att det kan bli ett sånt jävla tryck nedåt. Uh.

På söndag kommer förresten brorsan och Jennifer. Ska bli SÅ kul att ses med tanke på att vi inte träffats sedan julafton och J har vi inte träffat sedan jag berättade att jag var gravid. Nu är det snart deras tur att bli föräldrar - sjukt! När jag sms:ade och bestämde med brorsan i veckan så blev minnet från den där dagen innan förlossningen så otroligt tydligt. De skulle ju egentligen sova hos oss då. Jag fick ett kristallklart minne av när Leif ringde på under eftermiddagen och lämnade en dubbel luftmadrass som han varit snäll nog att köpa eftersom vi skulle få nattgäster. Jag var HELT borta när han ringde på. Väldigt skum känsla och plötsligt känns ett syskon till W vääääldigt långt borta igen. Puh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar