tisdag 19 juli 2011

Nevepending

Nu blev jag lite rädd. Inte för att jag sållar min egen blogg till "extremtläsvärdochotroligtinspirerande"-kategorin direkt men H.E.L.V.E.T.E vad hemska bloggar det finns. Shit pommfritt.
Råkade klicka mig vidare till en blogg om en ensamstående pappa. Han skriver (seriöst nu alltså) "LER" i sina inlägg. "oj vad trött jag blev nu. Ler... ". Sånt där kan reta gallfeber på mig. Jag blir asirriterad. Har lust att skicka ett mail eller ännu bättre RINGA idiotjäveln och fråga vad fan han ler åt hela tiden. Vad i helvet är roligt med att man är trött??? Är du helt jävla retarderad dumjävel??
Att mannen ifråga dessutom har ungefär 3657 bilder på sig själv där han poserar i bar överkropp med sina stackars barn får snarare bloggen att framstå som en extremt jävla kass dejtingsida där endast en styck självgod leende idiot figurerar. "Jag är ensamstående.. ler" Jag kräks lite i munnen.

Nu kanske ni tycker att jag överreagerar men om jag då tillägger att han kallar sitt sovrum "kärlekskammaren" och har ett vitt hjärta (på sin EGEN sovrumsdörr alltså) med texten; "Här bor en prins" kanske ni känner en liiiten irritation pyra. Skulle jag dessutom upplysa er om att det leende aset står och poserar med sin (7-årige??) son där båda har varsin cigg i munnen och SURPRISE är barbröstade kaanske ni börjar hajja grejen. Det som irriterar mig allra mest är inte att denna Belgian blue-snubbe alltså är totalt bäng i skallen, försöker snärja blåsta bimbos med nyduschade bildkavalkader på sin blottade bringa, låtsasröker cigg med sina barn eller ens går runt och ler som en lallande idiot i tid och otid NEJ det är det faktum att han har inrett hela sitt hem med Lexington, tramsiga väggord och snidade trädetaljer. Han kör något jävla marin/chabby chic-tema hemma och visar dessutom stolt upp ett ljus som han dekorerat med bokstäverna NEVEPENDING. Under texten har han satt fast ett fult hjärta med ett gem som hänger i ett band. Sen skriver han: "Neverending.. Det är kärleken mellan mig och mina barn .. Oändligt och odödlig.. Jag älskar den här lyktan.. Ler.." Det står för helvete nevePending!!! Antagligen för att du är så jävla bränd att du tänkte att det kvittar om du använder ett P istället för ett R, ingen kommer att märka det ändå. Och det värsta är att han förmodligen har rätt, av läsarskaran att döma. Och sluta le!! Gå och snida en hattask eller något. Dumjävel. Usch.

Nevepending - för kärleken mellan mig och Wilmer. TOKLER. LOL.

7 kommentarer:

  1. Haha. Din irritation är sjukt rolig!
    Men jag förstår dig. Det gör jag verkligen.

    SvaraRadera
  2. Haha jag måste få länken, älskar att bli uppretad av bloggar :) give it to me!! Puss

    SvaraRadera
  3. Aaaaahh jag hittade den på första försöket, Gabriel är inte OK!! Han måste få en tillsägelse och jag tycker du är rätt kvinna att göra det :) do it!! mohaha snacka om himbo.... Din irritation är sjukt befogad (ler) PUSS

    SvaraRadera
  4. Hihihi.... Ler...... Puss Malle

    SvaraRadera
  5. Hittade bloggen direkt..... Alltså, finner inga ord.... Eller jo det gör jag massvis men det är inga trevliga så vi hoppar dom :-)!! What à Guy!!! Malle

    SvaraRadera
  6. Hahaha, vilket bra inlägg! :-D

    SvaraRadera
  7. underbart inlägg!! jag måste nog också leta upp denna blogg... det kanske är SÅ han får läsare?!

    SvaraRadera