onsdag 13 juli 2011

Suck

Jag börjar seriöst undra om det inte är tänder på G för småungen. Det var ju ett JEFLA gnällande. Det går tydligen inte att ha ögonen öppna utan att småböla hela tiden. Sen har det blivit ett himla småätande den senaste tiden. Varannan timme ska han käka. Och börjar spotta ut maten strax innan han druckit sin portion på 120 (=135ml). Ulkar och spottar och gnäller och drygar sig. Sen blir han ju inte mätt men han äter ändå inte mer, så ligger han där och småbölar och halvsover i 2 timmar tills det är dags för nästa kassa matning.
Jag har känt i munnen på honom och man känner verkligen något hårt uppe till vänster. P fick tydligen tänder redan när han var 4 månader och W blir ju fyra månader om 2 veckor ... men han är ju dock prematur så jag vet inte. Gnälligt som fhhaaan är det iaf och mitt huvud håller på att sprängas. Jag försöker tanka in kaffe och treo men det går segt. Jag vill bara ta en låång dusch och gå och lägga mig.

Jaja, det är som det är och imorgon är en annan dag. Hoppas på bättre humör för både mig och mini då.

2 kommentarer:

  1. Min sambo kände ett behov av att via mig kommentera bilden. "Sådär olycklig hade jag också sett ut om jag hade haft den tröjan på mig." ><

    SvaraRadera
  2. H käkar fan alltid varje eller varannan timme. Störigt, men vad göra?

    SvaraRadera