tisdag 12 juli 2011

På lådan

ligger denna pjäs på väg hem till mig. Så här två år efter alla andra. Ett frivilligt initiativ var det inte heller utan min gamla mobil satte livet till först. Dock lyckades P bygga ihop den nyss sjukt nog. Meeeen jag tror den gjort sitt rent utseendemässigt iaf.

Så nu kan ALLA som tjaaaatat äntligen bli tysta. Och Pierre kan äntligen slippa mitt eviga "var är din telefon?"-frågande. Frågan är nu bara hur lång tid det tar innan den går sönder. Någon som vill betta? 20 min? 2 timmar? 10 dagar? Spänningen är ooolidlig.




1 kommentar:

  1. Ok, nu fick du mig till att beställa en ny telefon också...
    Men jag KAN bara inte ha en Iphone, vet egentligen inte varför, men jag känner att jag behöver bojkotta Iphone... tydligen...
    Blev istället en rosa Sony Ericsson walkman telefon :-)

    SvaraRadera