tisdag 30 augusti 2011

Brillormar

På festen i lördags tog jag hand om presentinhandling. Vilket var ganska enkelt eftersom två av damerna önskade sig pengar och en ett presentkort.
IP önskade sig dollars till ett par D&G-solisar och Carro till ett par vanliga glasögon. Givetvis kunde jag inte låta bli att erbjuda dem varsitt alternativ.


 

 Förjefla grannt blev det kan ni tro.


Självklart blev de överlyckliga och lämnade tillbaka alla presentpengar till mig. Tyckte t.o.m. jag hörde något om: "nu är livet komplett" alt "det här är den bästa present jag fått". Det togs en del bilder med dem på också men tyvärr satsade jag mer på att dricka än fotografera. Vilket kändes som ett extra klokt val när W fick psykbryt 3.30 preciiiiis när mitt huvud landat på kudden hemma i föräldrahemmet. Då fick vi ta in honom till oss och mata honom med tanke på att han var HELT otröstlig. Resten av morgonen fick dock stackars mamma springa rundor upp och ned för trappan. TACK för passningen!!

Inte helt omöjligt att det dyker upp bilder här på brillormarna så småningom ... mohaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar