tisdag 30 augusti 2011

Smakfullt

Jaja, har redan förpestat facebook och babygruppen OCH Pierres iPhone med den här bilden men lovade mamma och pappa att lägga ut en bild när W testar smakportion.


Smaken är alltså inte hundbajs utan potatis/palsternacka.

Vi testade en gång till sen idag och redan då gick det mycket bättre. Ca 10 skedar åt han upp. Grymt! Har faktiskt inte trott det skulle bli några problem med tanke på att han skyfflar in precis ALLT han kommer över i munnen. Mina händer, mitt hår, sina egna kläder, mattan u name it.

Jäjä, intressepil.





Vi har kommit fruktansvärt bra överens idag. Jag är näst intill chockad. Inga psykbryt, inga sura miner utan bara roligt. Han kunde t.o.m. sitta i sittern längre än 3 min utan att lipa OCH leka på filten själv en liten stund. Så jävla gött. Den här dagen ska jag minnas länge.


Ok, liite sur var han när vi var ute och gick.

Mössa och fleecejacka från Åhléns, PIPPI-scarf från Babyland (tror jag).
Bodyn är från Lindex sommarrea och MARIO-hakklappen hittade jag i en outletbutik i Blekinge för femton spänn!! Så jävla irriterad över att jag inte köpte fler.


2 kommentarer:

  1. 10 skedar!!!! Oj oj oj, konstigt han har varit tjurig ett tag... det är riktig MAT han har saknat! Så bra gick det inte ens för mina matvrak till ungar... Gött ju! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja, alltså det var ju inga monsterskedar direkt och visst krävdes det en del lirkande och distraherande men maten kom liksom inte ut igen. Trodde nästan han hade hamstrat allt under tungan ett tag men nej, det var borta. Sjukt. Sen klämde han 120 ml ersättning till efter det och verkade mer nöjd än vad han varit på länge. Hoppas bara det håller i sig och inte var en one hit wonder. Det hade varit enormt skönt om pågasnöret blev lite mer allmänt nöjd om dagarna. Jag är, som sagt, chockad. A day to remember :-)

    SvaraRadera