söndag 21 augusti 2011

Namngivning

Hallou ja.

Sorry för kass uppdatering, trodde ändå jag skulle hinna med och skicka iväg ett och annat blogginlägg från iPhonen men nätet var katastrof ute på lanned.

Dagen blev iaf superlyckad. Helt perfekt blev allt, t.o.m. vädergudarna på vår sida men det kunde vi fan ha efter katastrofvädret på vår födelsedagsfest. För att inte tala om de fina tårtorna! Jag är ganska kritisk och känner mig alltid sådär lite "mja, det kunde blivit bättre" i efterhand men idag har jag faktiskt inga sådana känningar. Jag är nöjd. Skönt.

Eftersom Pierres bror Peter gick runt och fotograferade hela dagen så tog jag faktiskt knappt några bilder. Det får komma senare men hans bilder brukar vara väl värda att vänta på :-) Jag tänkte dock bjuda på de bilder jag väl tog.

Redan kvällen innan började jag förbereda dekorationer i sockerpasta och marsipan till mina cup cakes.



Det blev en variant med rosor och silvriga sockerkulor ...

och en variant med hjärtan och sockerkulor i pärlemo.


Framdukat!

En av de SUPERFINA tårtorna av duktiga Linda.
Jag skickade bilder på W och önskade att han skulle ligga under sin snuttefilt precis som han gjorde i början.
Perfekt!



När festen var slut och alla gäster gått hem var Wilmer ungefär lika trött som på tårtan.

Dock är han det INTE nu.

JOY!

Tack samtliga för en underbar dag och extra tack till mamma och pappa som lät oss fira hemma hos dem. Tack för all hjälp!

Vår son är fan så bortskämd att man skäms. På riktigt. Tack för alla grymma presenter och fina ord!

2 kommentarer: