onsdag 16 november 2011

En härlig dag i parken

Idag tog vi lite bilder i parken. Pierre vart sur, jag vart surare och W var nog allra surast - succé! Han lyckades dessutom riva sig mellan ögonen och skalla spegeln så att han fick ett litet blåmärke inom loppet av 2 min i hallen preciiiis innan vi skulle gå. Joy!  Riktigt dålig idé överlag. Blev typ inte en enda bra bild men men ... humöret ordnade upp sig till slut iaf.

Wilmer ville äta löv och helst sova. Med ett löv i munnen. Typ.
Så ungefär: "Ta bildjäveln då för fäään." "Buhuhuhhuhuhuuu"

Mästerfotografen Pierre tog även vackra solobilder på undertecknad.

Aaah, bildskönt så det förslår!!

Och Wilmer typ hatade oss. Och allt.

Den enda bilden som blev hyfsad var den här. Med hyfsad menar jag alltså; ingen som skriker rakt ut i förtvivlan eller blundar helt.  Sen att det ser ut som att jag sänkt en bag in box ensam och jefligt fort är ju en annan femma. Barnet gillar löv. Helt klart.

3 kommentarer:

  1. Den sista bilden är ju skitfin!!

    SvaraRadera
  2. Haha, jo kanske om man jämför med de andra och bortser från min dimmiga blick ;-)

    SvaraRadera
  3. Haha, du är för rolig! Håller med Susanna om sista bilden, jättefin.

    SvaraRadera