torsdag 17 november 2011

STOLT!

Ja jag har ju glömt att berätta att ... jag har blivit FASTER! Min lillebror fick en riktig liten (stor) gobit till FLICKA i måndags. Fattar ni?? En FLICKA. Äntligen! Hon var 54 lång och landade på 4445 g - en redig tös! Men vet ni vad hon ska heta dårå?? WILMA :-) :-)
Syrran och mamma skvallrade om de tilltänkta namnen Ebba och Wilma i förväg så jag tog upp det självmant med brorsan och försäkrade att vi tyckte det var jättefint och att det inte gjorde oss ett dugg att det var så likt Wilmer. Det kändes nästan som att han blev lite lättad och att det hängt lite på vad vi tyckte innan de vågade välja, haha. Jag tycker iaf att det är jättefint. Wilmer och Wilma, hur sött som helst.
Fatta hur stolt faster jag är. Känner mig skitstolt. Min lilla bror har blivit farsa. Känns så overkligt. Overkligt och underbart. Tyvärr bor de ända borta i Kalmar men om mammas förkylning lättar över helgen så ska mamma, pappa, Wilmer och jag åka upp och hälsa på på måndag.

Jag vågar mig på att sno en bild från Fejjan. Säg till om jag ska ta bort den brorsan!


♥ ♥ ♥

2 kommentarer: