onsdag 9 november 2011

I väntans tider

går jag här hemma. Jag väntar på 2 bäääbisar. En som var beställd till den 2:e och en som är beställd till den 17:e. Wilmerleinen ska ju få en kusiiiiiin! Ni minns kanske att brorsan avslöjade hemligheten mitt i min förlossning? Nu är det alltså dags. Men det är en envis en. Vi vet inte vem som bor i magen. Kanske kommer vi äntligen få en tösabit i familjen men jag tror ändå på en påg. Kan nästan sätta en hundring på det. Yepp. Vansinnigt spännande är det iaf ... kom uuut NU.


Bäbis nummer 2 var här och hälsade på innan idag. Flickebarnet går under alias "Kerstin" eller snarare "Tjaaaaarstiin" när vi pratar om henne. Tror det kommer bli en fasligt söt en. Wilmer klättrade lite på henne och gav nog en och annan kick som smakprov på livets hårda skola. Tycker gott att hon kan komma nu med, eller iaf typ på måndag. Måndag it is!

Presenterna ligger här hemma och väntar. Och VÄNTAR. Kom igen nu då. Nya bäbisar till gänget. Yez!

1 kommentar:

  1. Jag tror på fredag, klassiskt med datum 111111

    SvaraRadera