måndag 21 november 2011

News

Barnet kan ställa sig på knä (från sittande) och har därmed förtjänat äran att få sängbotten sänkt. En stor dag. Sannerligen.

Bevis! Som om ni bryr er ett piss men ändå.


Knappt uppspelt över att skaka galler.

Också den sedvanliga "skadeskjutetdjur/förlamadochliteförståndhandikappad"-looken när man har trillat.
Jag själv då har städat hatthyllan och accessoarkorgarna, gått 3 km kl 6 i morse, tvättat 6 maskiner tvätt, handlat, tagit hand om sjukt osympatiskt barn osv osv.
Macka var ingen hit. Vill jag lova. Större dramatik har sällan skådats. Spontanklökningar (innan typ brödbiten nådde munnen), en fantastisk repetoar av äcklade miner samt en extremt uträckt tunga med en mikroskopisk bit bröd på, längst ut på tungspetsen. Hade jag inte fått brödbitarna utspottade på mig hade jag kunnat svära på att jag matat honom med arsenik.
Nu ska jag ta upp sista tvätten - YEAY!!!!!!

5 kommentarer:

  1. Promenad klockan 6 alltså? HURTIGT!

    Tänker ofta på hur många samma plagg ongarna har. Måste ju betyda bra klädsmak hos mammorna?

    SvaraRadera
  2. Hahahaha.. stackars Wilmer. Skit i bröd, kör välling :)

    SvaraRadera
  3. Haha härlig beskrivning av provsmakningen, det är bara att prova igen ;)
    Och så måste jag säga att han är ju helt undebart söt eran son ljuvlig liten sak

    /Mia

    SvaraRadera
  4. att stå mot möbler = nya era, nya faror. Men ack så sött.

    //Ami

    SvaraRadera
  5. S: Ja, jag vet inte riktigt vad jag tänkte där? han vaknade 6 och sen började jag glo på iPhonen och kom på att jag ju lika bra kunde ut och gå då. ??? Det var svinkallt och jag fick ont i nacken, därav endast 3 km. Klart det handlar om god smak, vad annars ;-)

    S: Hehe, ja jag hade gärna struntat i det men skam den som ger sig. Det går nog, om ett tag...

    M: Ja, vi testar på. SÅ äckligt kan det faen inte vara med bröd. Tack, eller vad man nu säger? :-)

    A: Oh yes *andas djupt* Vem behöver ögonskugga när det finns blåmärken, typ.

    SvaraRadera