tisdag 13 december 2011

Måste få ur mig

Det är något jag måste få ur mig som stört mig ett bra tag nu. Jag har tänkt att jag inte ska skriva något p.g.a. "de kan väl dem skita i"-resonemanget. Inget särskilt alls men jag STÖR mig så till den milda grad på min bloggdesign att jag nästan kräks lite i munnen numera.

Där står vi i svart och vitt i ett snölandskap och ser såååå lyckliga ut. På andra sidan skymtas jag, askäck med solbrillor, framför vagnen.

Jag vill bara säga att: Så är det inte. Jag har försökt ändra bilderna för flera månader sedan men då kommer ett dumt meddelande som säger att jag överskridit kvoten för uppladdade bilder och att jag måste BETALA om jag vill ändra. Och det vill jag inte. Alls. Men snart kanske jag gör det ändå.

Alltså för att förtydliga; vi har det bra men vi står alltså INTE i snölandskap och pussas och jag ser absolut inte så käck ut som jag gör på bilden när jag är ute med vagnen. Mer som Ringaren av Notre Dame faktiskt.

Ja, bara så ni vet och så. Hej.


Tänk en barnvagn framför bara ...

2 kommentarer:

  1. Kan du inte byta till wordpress?

    SvaraRadera
  2. Jao, fast känns som att jag "nyss" flyttade hit. Är nöjd i övrigt, bara stöööör mig att jag inte kan byta ut bilderna. Men jag ska gräva djupare i det :-)

    SvaraRadera