onsdag 18 januari 2012

En SÅN dag

Dagen började helt ok men sket sig ganska snabbt. Ett olyckligt fall med blodig utgång har resulterat i samtal till sjukvårdsupplysningen, akuttandläkaren samt den lokala tandläkarmottagningen. Strängen under läppen har gått av (därav blodet) och jag tror mig ana blåsvarta märken på tandköttet i överkäken. Tror det kommer bli en tjusig fläskläpp med... Han verkar iaf vara vid gott mod, inget kräk, ingen dåsighet och en hel del skratt bara några minuter efter fallet. Höll honom uppe i 20-30 min extra trots att det var sovdags redan innan fallet, bäst att kolla läget först. Nu sover han gott och jag har tittat till honom i två omgångar redan. 11.45 blir det så premiärbesök hos tandläkaren för att bedöma ev. skador och få underlag till anmälan som måste göras till försäkringsbolaget. Inte riktigt vad jag tänkt mig när jag vaknade men det är väl sånt som händer. En sak är iaf säker - plastläragåbilen har gjort sitt för ett bra tag fram över. Även om den är rolig åker den upp på hyllan nu, tills Mr. Fläskläpp kan gå ordentligt iaf... - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar