tisdag 17 januari 2012

Taggad

inför MFF:s första träning. T.o.m. MFF-nappen lokaliserades. Vad gör man inte för sin sambo?



Intressant att jag var HELT emot att Pierre skulle ta med honom på matcher och dylikt när jag var gravid. Min standardfras var; "Den dagen han själv kan svara ja på om han vill följa med eller ej kan du få ta med honom". Nu låter det lite annorlunda:

P: -Jag tänkte ta med Wilmer på ...
S: -Ja, det låter bra.
P: - ... Mff-träningen.
S: -Låter kanon.

Får väl se om han är lika glad när han kommer hem . Eller rättare sagt; om Pierre är det ...

Idag inhandlades även ett par nya byxor/tights från Lindex (finns i cerise/orange också) samt strumpor med halkskydd. Ett måste här hemma.



Själv ska jag bege mig mot Lund för fika med tjejorna minsann. Haj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar