torsdag 16 februari 2012

Toppendag

än så länge måste jag säga. Kunde ICKE somna igår och fick till slut lägga mig på soffan och slötitta på tv till halv två. Underbart nog vaknade inte W förrän 07.10!!! Vaknade av att Pierre stod i köket och gjorde välling med en gladskit på armen. Matade honom, på med kläder, tanka in frulle och sen på med ytterkläder. Ett utav de ytterst fåååååå tillfällen jag slapp protester och psykbryt i vagnen. Så JÄVLA skönt att slippa lämna lägenheten trött med värkande öron och känslan av att ha plågat min son. Blev 8 km pw bara för det. Strålande sol och fruset vatten mötte mig, underbart!


W sov hela färden och vaknade med lika glatt humör. Har vinkat och skrattat och busat. Idag såg jag även live det som P vittnat om tidigare, han stod utan stöd och spelade maraccas i flera sekunder! Ingen lutande, ingen liten hand som stöttade utan HELT själv. Härligt! - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar