fredag 15 juli 2011

Kvällsdopp

Igår fick vi (förutom  två STORA påsar med kläder i stl 62-68, en hoppgunga, en dyna till sittstol och babywatcher!!) låna en insats till badbaljan av syrran och Fredrik. Även om jag må ha varit en liten smula besviken till en början över att det var en liten påg i kistan måste jag säga att min inställning har förändrats helst (såklart). Inte nog med att vi fick världens finaste W utan vi kan även låna ENORMT mkt kläder av kusinerna. GRYMT!!

Idag provades iaf insatsen då vår son började lukta lite väl funky i skinnet. Det var riktigt skönt att slippa stå och hålla honom (nu när han börjat komma upp sig lite) och lillsnubben verkade även han mycket nöjd med att ligga och chilla. Även om det inte riktigt syns på bilderna så har han verkligen älskat att bada ända från början. Han blir helt tyst och verkar fundera över livet medan han sprallar lite.





 Nybadad i myspyjamas, kan man vara annat än nöjd? :-)

Jag försöker, för övrigt, släppa matnojan. Jag får fråga på måndag helt enkelt. Han äter, har ingen feber och kräks inte, det är viktigast. Han har kanske kommit ur en tillväxtperiod och mest bara vill sova och inte äta så mycket. Vad vet jag...

Så länge han inte ser ut så här igen bara så är jag glad :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar