fredag 18 november 2011

Tips

Lite tips dårå, helt osammanhängande men ändå...

TIPS 1) Igår var vi på Robins, tv-inspelningen på Slagthuset. Det är faktiskt jeefligt trevligt. P och jag gick ensamma och beställde biljetter med mat. Kostar typ en hundring för bara inspelningen och hundra till för en varmrätt utan dryck. Plus serviceavgift men ändå! Nu var detta säsongsavslutning men det drar igång i mars igen. Den 15:e om jag inte minns fel. Det tycker jag att ni ska gå på. Jag HATAR visserligen köer och ångrade mig bittert när vi kom in och såg den låååånga kön men allt hat försvann när inspelningen väl började - skitkul. Gäster var Gry Forsell och Melanie C (sporty spice). Haha, satt och tänkte på det att den här hösten har jag varit i samma rum som både en spice girl och en av bröderna Gallagher. 90-talet äger whooop whoop ;-)




TIPS 2) Mest för er med kids i er närhet eller ni som gillar pyssel i allmänhet. Hittade minssan en ILKA-butik på Caroli! Shit vilka minnen som poppade upp när man gick in, alla förskole- och dagisleksaker man glömt bort. Där fanns massvis med pärlor och knappar och papper och pennor och lim och gud vet allt. Ingen stor butik men verkligen värt ett besök för er pyssliga, mycket mer prisvärt än t.ex. Panduro. Fanns även leksaker så som Råttfällan, lite böcker, tågbanor osv. Tänk på att ta med kontanter om ni tänker handla för under 100:-.


Det var allt. Hej.

2 kommentarer:

  1. Den Ilka butiken brukar bara vara där på utförsäljning i typ 1 månad om året. Fanns där för ett år sedan också. Men bara tidsbegränsat. Säkert samma nu, så skynda fynda.. Köpte mycket pysselsaker till Neo där ifjor. Kiss IP

    SvaraRadera
  2. Ah! Bra du sa det, hade jag ingen aning om. Gött är det iaf :-) PUSS

    SvaraRadera