måndag 30 januari 2012

SJUKT!!

Faaaan det är SÅ sjukt att hitta bilder från första tiden med W. Skulle spara bilden på suiten och bläddrade runt för att hitta den och hittade de här bilderna. Från i maj. När han nästan var en och en halv månad. Jag vet att jag är tjatig men jag kan verkligen inte FÖRSTÅ att han var SÅ liten. Känns som en dröm. Knappt ens det.




Vad hände?


Och sen hittade jag en bild till er som börjar ifrågasätta om han överhuvudtaget har varit mindre hårfager ...


EH ... skallig OCH tjock augusti 2011. En riktig mysfarbror, hehe.

3 kommentarer:

  1. Hejsan
    Ja han va verkigen pytteliten lilla sötisen.
    Tycker min var liten när jag kollar på gamla kort
    Men då vägde han ändå stadiga 4.2 kg när han föddes :-)
    Men tiden går fort och nu är han en stadig 8 mån bebis i stället, ned spring i benen. Härligt det med!!

    SvaraRadera
  2. Jag har två sådana pennor, dock har de inte använts till mina strumpor...
    Går bra att pyssla med dem också! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, man glömmer så fort och oavsett size så var de ju pyttiga jämfört med nu när de kom. Jag tycker det är helt underbart att han inte är en liiiten spädis längre utan en livlig 10 månaders :-)

    IP ditt lilla penntroll! Nu måste du ju genast applicera lite volymfärg under strumbyxorna så att in donseskorna glider av ;) Längesen vi pysslade förresten, kanske dags att tjöta lite på Erre för en invite? :-)

    SvaraRadera